Thursday, September 26, 2013

“For My Jewish Brethren and Sisters, Here is the Treastease "Calling All Those Things Which Presently Are Not As Though They Actually Are”


For My Jewish Brethren and Sisters, Here is the Treastease "Calling All Those Things Which Presently Are Not As Though They Actually Are
*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•* *•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*

" קורא לכל הדברים האלה אשר נכון להיום הם לא כאילו שהם באמת " ישוע " יהו { ישעיהו }ו45:11 בפרק רומאים 4:17-18 *" קורא לכל הדברים האלה אשר נכון להיום הם לא כאילו שהם באמת "
יהו { ישעיהו } 45:11 ' ישועובפרק רומאים 4:17-18 *
-
" ישוע יהו { ישעיהו } 45:11 KJV
[ 11 ] כה אמר יהוה ,קדוש ישראל ,והאמצעים להכנתו, שאלו אותי לבאות לגבי הבנים שלי ,ובנוגע לעבודה של ידייהפקודה אתם לי.-
רומאים 4:17-18 KJV
[ 17 ] ככתוב , יש לי עשיתי לךאב המון גויים , לפניו שהוא האמין , גם אלוהים , שquickenethהמתים,וויקרא את הדברים האלה אשר יהיו לא כאילו שהם היו.[ 18 ] מי נגד מקווה האמין בתקווה, שהוא עלול להפוךלאב המון גויים , על פי מה שנאמר , כך יהיה זרעך להיות.
רפא את עצמךולראות את כולובעתיד המיידי שלך , והואשלא הפריע חלל / או זמן לבצע את המילים של אמונה שאתה מדברבאמונה שלך , להאמין ולא להטיל ספק במה שאתה דיבר בשם נאמן הוא מי שהבטיח , והוא יהיה לבצע את ההבטחות שלו , אם אנחנו מדברים עליהםבאמונה להאמין שהוא יעשה את מה שהוא אמר שהוא יעשה.
-
ג'יימס 1:4-8 KJV
[ 4 ] יש לי סבלנות אבל תן להעבודה מושלמת , כי אתם עשויים להיות מושלמיםושלמים, שלא רצינו כלום .[ 5 ] אם מישהו מכם חסרי תבונה , תנו לו לבקשמאלוהים,שנתן לכל בני האדם בנדיבות ,ולא upbraideth , והיא תינתן לו .[ 6 ] אבל שתבקשבאמונה, התלבטויות כלום. להואשwavereth הוא כמו גל של הים מונע עםהרוח וזרק .[7] לבואו לא אדםשחושב שהוא יקבל כל דבר ה '.[ 8 ]איש כפול אופקים אינם יציב בכל דרכיו .
-ועל ידי אמונה אתה מאמיןהדבר ה ' על הנסיבות הנוכחיות שלך ולהביאלקב"ה בתפילה עושה את כל הבקשות שלך ואת כל ההצהרות בנוכחות הקדושה של ה', ולקחת GDבמילה שלו, ולהוכיח אותו אם הוא יהיה / או לא לפתוח את החלונות של השמיםולשפוך אותךברכותיךהכריזו בקול רם אומרים לנוהקב"ה את מה שהוא הבטיח לך.-
מארק 9:23 KJV
[ 23 ] ישוע ויאמרו אליו , אם אתה מאמין canst , כל הדברים אפשריים לו, כי המאמין .
וזה לא יכול לבוא לידי ביטויבחיים שלך היום באופן מיידי, אלא רק לחכות. לא פעם איכר זרעזרעיםוצפוייםקציר מיידי.-
13:10-11 מתיו, 16-23 KJV
[ 10 ]ובאו התלמידים , ויאמרו לו , למה אתה speakest אליהם במשלים ?[ 11 ] הוא ענהואמר להם , כי זה נתן לכם לדעת את המסתורין שלמלכות שמים , אבל להם זה לא ניתן.-[ 16 ] אבל אשרי העיניים שלך , שכן הם רואים :והאוזניים שלך , כי הם שומעים .[ 17 ] ולאמנם אני אומר לכם, שהרבה נביאים וצדיקיםשרצויים כדי לראות את הדברים האלה אשר אתם רואים ,ולא ראו אותם ,ולשמוע את אותם דבריםשאתם שומעים ,ולא שמעו אותם.[ 18 ] הקשיבו לכןהמשל של הזורע .[ 19 ] כאשר כל אחד hearethהמילה של הממלכה ,וunderstandeth זה לא, אז ; ובאורשע אחד,וcatcheth משם את מה שנזרע בלבו. זה הואשקיבלה את הזרעים בצד הדרך .[ 20 ] אבל הואשקבלה את הזרע לתוך מקומות אבן , אותו הואשhearethמילה ,ובקרוב בשמחה receiveth;[ 21 ] עם זאת, הוא hath לא שורשבעצמו, אבל dureth לזמן : בעת צרה או ariseth הרדיפה בגללהמילה , על ידיועל ידי שהוא נעלב.[ 22 ]שהוא גם קיבל זרע בין הקוצים הואשהוא hearethהמילה , ואת הטיפול של העולם הזה,והמרמה של עושר , לחנוק את המילה , והוא becometh לא המליט .[ 23 ] אבל הואשקבלה זרעים באדמה טובה הואשהוא hearethהמילה ,וunderstandeth;שגם beareth פירות,וbringeth ושוב , חלקמאה , חלק שישים, איזה שלושים.
-אבל עם הרבה סבלנות , המשך { על ידי ממשיך להשקות את זרעך } על ידי קריאהבאמונה , לא מטיל ספק כי זרעים בלתי נראים של ריפוי , או מה שצריך { זרע } אתה זרעתשאתה ממשיך למים על ידי המשך חזרות מילה במילה בקול רם מבטיחבמילה של GDשזרעתברוח שלך .
-
עמוס 9:13 KJV
[ 13 ] הנה הימים באים נאם ה ' , וניגש החורששיהיה לעקוף את מלאך המוות ,ודורך ענביוזרע sowethש;וההרים יטיפו עסיס ,וכל הגבעות תתמוגגנה .



-וכמו שאתה מדבר מילת G -DS של היום שלך, שלך לשלוח אותו למחר של העתיד שלך על ידי דיבורולהאמין אותם דברים שדברתשהיית צריכים אותם, אז בבוא הזמן אם קלושים לאבהמשך סבלנותך חזרות האמונה שלך לפני נוכחותו של הקב"ה GD .-
ירמיהו 01:09 KJV
[ 9 ] ויהוה הציג את ידו , ונגע בפה שלי. ויאמר יהוה אליי , הנה, יש לי את המילים שלי בפיך .
 

-
הגלטיים 6:9-10 KJV
[ 9 ]ולא נתן לנו להיות עייףבעושים היטב :בעונה בשלשנקצור , אם לא נרפה .[ 10 ] כפי שיש לנו הזדמנות ולכן , תנו לנו לעשות טוב אל כל בני האדם , ובמיוחד אליהםשנמצאיםבבית של אמונה.
-זה על ידי עושה את הדברים האלה יהיה לך ,וניסיון חיים , ויש לי את החיים יותר בשפעלעתיד שלך.
-
ג'ון 10:7-14 KJV
[ 7 ] ויאמרו ישוע אליהם שוב, אכן, אכן , אני אומר לך , אני את הדלת שלהכבשים.[ 8 ] כל מה שאי פעם הגיעו לפניי הם גנבים ושודדים : אבלהכבשים לא שומעים אותם .[ 9 ] אנידלת : על ידי לי אם כל אדם להיכנסב, הוא יהיה נשמר ,ואלך פנימה והחוצה,וימצא מרעה .[ 10 ]יבוא הגנב לא , אבל בשביל לגנוב,ולהרוג,ולהשמיד את : אני מגיע שאהיה להם חיים,וכי הם עלולים לקבל את זה יותר בשפע .[ 11 ] אני הרועה הטוב :רועה הטוב נתן את חייו למעןהכבשים.[ 12 ] אבל הוא כי הואשכיר , ולארועה , שגםהם לא הכבשים , יראהזאב קרוב,וleavethהכבשים ,וfleeth :והזאב catcheth,ומזרים את הכבשים .[ 13 ]שכיר fleeth , כי הואשכיר ,וcareth לאלכבשים.[ 14 ] אני רועה הטוב, ויודע את הכבשים שלי ,ואני יודע אותי.



-זה איך אתה תהיה לו כלשאמרת, כל מה שאתה הכריז , כל מה שאתה הניח את הטענה שלך על ידי אמונהבאל G -DS הקדוש מבטיחבמילה שלו .כי ככה אתה מוכיח אלוקים, ואיך אתה לדבר שגשוג לתוך העתיד שלך, לדבר בריאותלעתיד שלך, לדבר שלוםלעתיד שלך, וזה מתחיל בכך שמדבר בקול הרםהמילה שלGD הקב"ה אליך עתיד כפי שאתה מדבר בה עכשיו , בנסיבות הימים הנוכחיות שלך אתה שולח אותו לימים שלך בעתיד , וכשאתה מגיע לאותם ימים בעתיד , נחשו מה הולך להיות מחכה לךכשאתה מגיע לשם ?
-
מלאכי 3:10-12 KJV
[ 10 ] להביא אתם את כל המעשר אל בית האוצר , כי ייתכן שיש בשר בבית שלי ,ו" להוכיח לי עכשיו " בזאת , אמר יהוה צבאות, אם אני לא אפתח לך את החלונות של גן עדן, ושופך אותך ברכה , שיש לא יהיה מספיק מקום כדי לקבל אותו.[ 11 ] ואני יהיה נזיפתהטורף למענכם , והוא לא להרוס את פירות של האדמה שלך, לא תהיה לךלהטיל פרי גפנה לפניהזמןבשדה, אמרה יהוה צבאות.[ 12 ]וכל העמים ייקראו לך מבורכים : אתם תהיולארץ חמדה , אמר יהוה צבאות.
-כן, זכותך ! כל מה שאתה דיבר היום שלךיופיעבמחר שלך! תוכל לקצור את כל מה שאתם זורעים את הזרעים על ידי { מילות } אשר proceedethמהפה שלך ! וממתוךהשפע של הלב , ולכןהפה מדבר . מה אתה מדבר ?
אם מה שאנו מדברים הואבמילה שלו ואז הוא הוא L- RD של כל זה.
-
ג'יימס 4:1-4 KJV
[ 1 ]וממשם בא מלחמות וfightings , סכסוכים , ויכוחים ביניכם ? הם לא באו ומכאן , גם של התאוות שלך, כי מלחמה בחברים שלך?[ 2 ] יה תאווה, ויש לי לא : אתם הורגים,ורצון יש ,ולא יכולים להשיג : מאבקומלחמה אתם , ובכל זאת אתם לא, כי אתם לא שואלים .[ 3 ] יה לשאול, ולקבל לא , כי אתם שואלים כשורה , כי אתם יכולים לצרוך אותו על תאוותיך .[ 4 ] נואפיםונואפות יה , אתם לא יודעיםשהידידות של העולם היא איבה עם אלוהים ? כל מי לכן יהיהחבר של העולם הוא האויב של אלוהים.
-אם מה שאנו מדברים הוא לאבמילה שלו ואז הוא הקב"ה עליו אם הוא לא דברתי על פי רצונו המושלם שלולחיינו.
-
1 ג 'ון 3:19-22 KJV
[ 19 ]וזאת אנו יודעים שאנחנומאת האמת,וחברות יבטיחו את לבנו לפניו.[20] לאם הלב שלנו לגנותנו , אלוהים הוא גדול מהלב שלנו ,וknoweth כל הדברים.[ 21 ] אהוב, אם לבנולגנות אותנו לא, אז יש לנו אמון כלפי אלוהים .[ 22 ] ואת כלל אנו מבקשים , אנו מקבלים ממנו , כי אנחנו שומרים המצוות שלו,ולעשות את הדברים האלה כי הם נעים בטווח הראייה שלו.
-
1 ג 'ון 5:13-15 KJV
[ 13 ] אלה דברים שאני כתוב לכםשמאמיניםבשמו שלבנו של אלוהים ; כי אתם יכולים לדעת שיש לכםחיי נצח,וכי אתם יכולים להאמין עלשמו שלבנו של אלוהים .[ 14 ] וזהביטחון עצמי שיש לנו בו, שאם אנחנו שואלים כל דבר על פי רצונו , הוא heareth:[ 15 ] ואם אנחנו יודעים שהוא שומע אותנו , שהיא אנו מבקשים , אנחנו יודעים שיש לנו את העתירות שאנחנו רצויים שלו .
GLORY HALLELUYAH לאלוקים, ה ' של כל בריאה .

כבוד לנסים באלוקיםרוח הקודש היקרה 


-בכבוד רבוצורה מכובדת אז, סופר ומחבר ,-אח יהושע קרל *קורינתיאנס 1 13:1-13 *
לאהוב, לחיות , לצחוק,והתפלל *
הפוךנטור עם לב של משרת אמיתי ~דברים 06:05ולוק 10:25-28 *

הברוכה שלנו והיקר GD רוח הקודש, * השמיכה שלנו
האהוב ויקר ומושיע הקב"ה ישוע מנצרת, המשיח שלנו, המשיח של הקב"ה GD *
העבד הפשוט L-RDS ושומרים עטוף בארון של התפילה שלו, התפילה יהודית ציצית צעיף *
הקב"ה שומר עלינו, כלתו האקומנית World Wide האהוב וגוף של חברים אינספור *
האם אתה יכול לשמוע את הקול השופר האחרונים נשמע עכשיו? קבל הכל מוכן לך את בית ישראל ואת כולכם שהגעת לצד שלה. המלך שלך בקרוב קרוב!

No comments:

Post a Comment